Testere auto MotorDiag.ro, testere auto, diagnoze auto, interfete diagnoza, accesorii testere auto, programatoare de chei, programatoare kilometraj, laptopuri diagnoza auto, testere auto originale

BMW ISTA este o interfata de diagnoza ce suporta atat functii de diagnoza auto BMW cat si functii avansate de codare si programare.  Softurile functioneaza impreuna cu interfata de diagnoza INPA K+DCAN. Aceste cabluri de diagnoza sunt produse tot in China dar sunt importate din Germania, calitatea lor fiind superioara fata de cele importate direct din China. Atentie: softurile se instaleaza nativ (mai putin SSS) si foarte usor, apasandu-se doar next-next-finish, la fel ca la orice program bine gandit. Aceasta suita de softuri nu poate fi comparata cu softurile care se gasesc la liber pe google diferenta observandu-se in usurinta de instalare si stabilitatea foarte ridicata.

BMW ISTA este insotit de program de diagnoza ISTA D versiune 2017 ( este vorba de ISTA Plus )


Suita de softuri contine: 

- ISTA D - este softul de diagnoza folosit in reprezentante ce functioneaza la fel de bine atat cu ICOM cat si cu INPA K+Dcan sau INPA simpla. Versiunea pe care v-o oferim poate diagnostica module produse pana in 2017.  Este capabil sa faca o diagnoza aprofundata, exact ce trebuie, adapteaza injectoare, clapete, pompe, coloane de directie ELV, imperecheaza EWS cu DDE si multe altele.  Acesta este cel mai performant modul de diagnoza pentru masinile BMW.  Versiune actuala:  4.04.20

- INPA - este un soft de diagnoza foarte complex ce poate, de asemenea, efectua aceleasi functii ca si ICOM-ul dar nu are o interfata grafica la fel de placuta iar unele pasaje din soft sunt in limba germana, momentan neexistand o versiune full in engleza sau alta limba. 

- SSS Progman - este un soft pentru programari de calculatoare BMW folosit in reprezentante. Acesta functioneaza si poate face update la softurile din module la masini produse pana in 2007, atunci cand a aparut socketul de fibra optica.  Se recomanda folosirea unei surse de curent externa in momentul folosirii. 

- TIS - Tehnical Information System - este manualul de reparatii si intretinere oferit de BMW

- NAVCODER - versiune demo

- NCSEXPERT - este cel mai bun program pentru codari si adaptari folosit la masinile produse pana la aparitia modelelor F. ( La F-uri se foloseste ENET ) 

- Tool32 - este un program foarte eficient cu unele functii foarte bune pentru cei avansati. De exemplu, acest program poate reseta modulele de lumini ( FRM ) dupa ce acestea s-au blocat. O problema des intalnita la masinile produse dupa 2004. 


Cerinte necesare pentru sistemul folosit ( laptop/pc )

- Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10  ( nu functioneaza cu sisteme de operare mai vechi pentru ca ISTA PLUS are nevoie de o versiune de net framework ce este suportata doar de la W7 SP1 )

-  4 gb RAM  ( functioneaza si cu 3 GB Ram dar devine destul de lent )

- procesorul minim core 2 duo 

- spatiu pe HDD de minim 70 GB  pentru a se putea instala tot.

Pentru persoanele care au sisteme mai slabe va putem oferi o versiune mai veche conceputa in 2015. 



Totul este foarte simplu si rapid ! 

Toate aceste softuri vin pe un stick impreuna cu instructiuni de instalare:

- se copiata continutul stickului pe hard
- se dezarhiveaza
- se ruleaza software installer
- codul primit il trimiteti pe mail la vanzari@motordiag.ro in care specificati numele dumneavoastra si data comenzii 
- veti primi un user si o parola
- restul instalarii se face cu cateva click-uri.

Pachetul  BMW ISTA contine:
- Interfata de diagnoza INPA k+Dcan modificata  ( cu switch ) 
- stick usb de 32 GB ( optional )


Codarile cu BMW ISTA PRO NCSEXPERT nu se fac chiar asa de greu ! 

De exemplu: BMW e90 - non facelift -  activarea zgomotelor sonore  (bine cunoscutul BONG )
1. Start NCS
2. Click “File”
3. Click “Load Profile”
4. Select “ExpertMode” and click “OK”
5. Click “F1 VIN/ZCS/FA”
6. Click “F3 ZCS/FA f. ECU”
7. Select Chassis (E89) and click “OK”
8. Select “CAS”and click “OK”
9. Check vehicle VIN number is correct and click F6 “BACK”
10. Click “F4 Process ECU” to select individual control unit to be coded.
11. Select “Kombi”and click “OK”.
12. Then select “F4 READ ECU”, after a few seconds a NETTODAT.TRC window will open up, you can close it as we don't need that.
13. Select F2 “job” select SG_CODIEREN and press ok.
14. 15. Click “F3 Execute job”.
15. Press F5 for basic functions and select “coapiReadSgGetFswPsw” and Ok.
16. Select F2 “job” select SG_CODIEREN and press ok.
17. Click “F3 Execute job”.

BMW ISTA PLUS 7 in 1

  • Cod produs: Tester BMW ISTA D
  • Disponibilitate: În Stoc
  • 690Lei
  • 520Lei


Produse asemănătoare

INPA K+Dcan

INPA K+Dcan

INPA K+Dcan este una din cele mai indicate interfete de diagnoza pentru functii ce nu pot fi oferite..

290Lei 320Lei

ICOM 1 A+B+C - tester BMW

ICOM 1 A+B+C - tester BMW

 In 2010 s-a renuntat la vechile scule OPPS si la GT1 si s-a trecut la ICOM.  ICOM este o ..

1.750Lei

Tester auto BMW  ICOM A2+B+C

Tester auto BMW ICOM A2+B+C

ICOM A2+B+C este versiunea mai noua a testerului auto de reprezentanta ICOM A1+B+C, diferenta majora..

1.999Lei 3.000Lei

Etichete: bmw ista, inpa k+dcan, bmw navcoder, bmw ncsexpert, ncsexpert, inpa ncsexpert, inpa, sss progman, kdcan, k-dcan, ista, rheingold